Θελω να γινω μια μονογονεας κατ' επιλογη..τι να κανω? Επιστολη αναγνωστριας

Τρίτη, Δεκεμβρίου 30, 2014 by

Θελω να γινω μια μονογονεας κατ' επιλογη..τι να κανω?


μονογονεας

Επιστολη απελπισμενης αναγνωστριας



Η καλη μας φιλη η Γιωτα Χ. μας εστειλε την παρακατω ερωτηση και την ευχαριστουμε!!!


@Γιωτα Χ. 

Αξιολατρευτο Single Parent

Το εχω βαλει σκοπο να γινω μια μονογονεας κατ' επιλογη, αλλα δεν διαθετω τα χρηματα για να παω σε τραπεζα σπερματος και να κανω εξωσωματικη, ασε που δεν ειμαι σιγουρη αν θα μπορω να τσεπωνω και τα κρατικα επιδοματα αλλα δεν θα δικαιουμαι και διατροφη αφου ο δοτης θα ειναι τελειως αγνωστος...σκεφτομαι να παω σε πεντε εξι μπαρ τωρα τις γιορτες και να βρω εκει καποιον και να του κατσω ή να ανοιξω τα ποδια μου στον Λακη, εναν τυπο που γνωρισα προχθες σε ενα club και εχει και καλη δουλεια, ωστε να μου πληρωνει και διατροφη..ειμαι σε πολυ δυσκολη φαση....τι λες να κανω?


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.